sötsuget från helvete

inne på dag 5. sötsuget idag alltså. fytusan! vill bara äta. men jag är inte hungrig. så det är bara kroppen som är sugen efter socker typ.. var SÅÅÅ nära å ta bars som ligger i kylen. höll tom å öppna en.. men jag hindrade mig själv faktiskt. men det är jobbigt. jag vill bara gå å lägga mig. men jag har lovat min sambo att se ett avsnitt av Izombie.. vi har väntat så länge efter den serien ska börja igen så..
 
pratat med en gammal vän om styrketräning osv. hon tränar på Iron Works. så jag ska prova där helt enkelt. hon ska ju tävla i body fitness i sommar. så hon kan hon! så tänkte åka in dit imorgon efter A har åkt hem til sin mamma. kan inte träna, men tänkte fixa medlemskap, så kan jag åka å träna på tisdag iallafall!
 
men tänkte prata lite om kosten. har skött det 100 % sedan start. så det är jag jätte nöjd över. snart gått en vecka. snart är det jobbiga över. nu måste man få in en rutin med träningen också. ska göra rätt så hårt. 4 dagar i veckan styrketräning och sedan 2 ggr i veckan kondition!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: