thinking..

tankarna är väldigt kaos just nu. eller ja, vissa dagar är det lugn men som idag.. mkt jag tänker på. inför övertagande av företaget osv.. 
 
då företaget är stationerat nere i göteborg. så måste man befinna sig där helt enkelt. men vi ska ta ett steg i taget. först ska jag ner på utbildning typ. lära mig allting. ska dock redan börja distans nu efter midsommar. så det ska bli väldigt intressant! min sambo har sommarjobb här i sundsvall. så får se hur länge det blir osv.. han är nog sugen på att jobba för företaget sedan. men vi får se hur vi ska lösa med allting. det är ju inte att BARA göra. det så mycket som ska funka å så.. iallafall på min sambos sida. jag har inte direkt något som håller mig här.. men det har jag ju min sambo.
 
men vi börjar med att jag ska lära mig mina arbetsuppgifter i företaget och tar det som det kommer helt enkelt. mer kan man inte göra. inte analysera för mkt. försöker intala mig själv det iallafall.. men en sak vet jag iallafall. jag tänker inte säga nej til denna möjlighet. det är en sak som är klar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: