ont i ryggen

För några dagar sedan så började jag få ont i ryggen. och igår var det jäkligt jobbigt faktiskt. sjukt konstigt.. ska ringa och boka en tid med en läkare idag. så jag får göra tester osv. får se vad det kan vara.. 
 
min sambo har åkt iväg på jobb. så här hemma sitter jag med lilla charlie. solen skiner in och ser på barnfilm! the life likom! ska planera in resan till Uddevalla som kommer ske snart. 
 
då undrar ni kanske vad jag ska göra där nere? Jo min halva släkt bor ju där men sedan så ska jag genomgå utbildning också. då jag ska ta över ett familjeföretag. yes u heard right! så det är en spänning sak som kommer hända. även fast det är mkt och helt nytt för mig, så ska det bli väldigt roligt.  men så jag blir väl borta 2 månader. men kommer åka hem emellanåt. då charlie börjar på förskola from 11 september. 
 
ska iallafall kolla på lite flygresor och något hotell. vill iallafall vara en dag på hotell i göteborg. kolla läget osv. typ under en helg. på dagarna kommer jag ha fullt upp endå. 
 
Bjuder på en bild på en liten sötnos som vi kommer få hem snart
 
 


Kommentarer
Postat av: anneli

hoppa det känns bättre snart i ryggen :)
men skojar du, vilken söt liten kissemisse!

2017-06-20 @ 16:56:29
URL: http://anneliblom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: