men hallåå

Vad har hänt idag tro?
Jo jag har varit på möte, handlat lite och sedan klickade jag hem badkläder till charliie! nästa månad kommer inte ekonomin va lika bra som denna. så passade på nu. då det endå var 20 % på alla ecokläder. sedan så har jag beställt tårta till charlies kalas! hih! tårtorna kommer vara så fina!
 
sedan ska bara lite tillbehör till kalaset beställas. fint skare va! man fyller ju bara 1 år en gång ;)
men ska försöka mig på cupcakes och kakor iallafall! försöka vara lite hemmafru iallafall . haha!
 
men ska nog snart sova. så man orkar med morgon dagen. zion kommer hit. jag ska ta min 1h snabba promenad. fixa gymkort och därefter träna aset av mig. hah!
 
 
 
 
Bilden är tagen ifrån Google


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: