En arg mamma

Alltså. jag förstår om jätte många skriver om detta. men jag måste också. jag måste bara.
det som hände i sthlm. alltså HUR har vi tillåtit det gått såhär långt?
Hur blev vi detta land? landet som tar emot skit och förstör vårat eget land?
 
nog för att det är politikernas fel. men endå..
efter vad som hände i sthlm. så är jag faktiskt rädd..
jag rädd för min sons skull. för händer det i sthlm, vad stoppar det att hända här?
 
ni må få kalla mig rasist. jag skiter faktiskt i vilket. för kan dom inte anpassa sig och vara tacksam över allt dom får i sverige. då kan ni fanimig åka hem!!!!!! då har ni ingenting å göra här.
 
helvete vad arg jag är nu alltså!!!! för nått år sedan så var jag emot alla som pratade om samma sak som jag tar upp nu. men alltså. nu.. nej nu orkar jag inte mer. jag orkar inte höra om mord, bränder, bomber, våldtäckter.. jag orkar faktiskt inte!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: