Dag 2

Hej!
Nu kanske ni inte fattar vad jag menar. vaddå dag 2? Jo det är ju så att jag har börjat på ett kostschema ifrån Fitnessakademin. har även fått ett träningsschema som jag tänkte skulle börja med imorgon. så jag äter mellan 12.00-20.00. där emellan så äter jag alltså ingenting.. dricker bara vatten, funlight och andra sockerfria drycker. känns bra. man är inte lika uppsvälld som förut liksom. men det är klart man är sugen och hungrig. men det är bara för att man att van å äta mer och mer ofta.
 
men jag har ju gjort detta en gång innan. jag har gått ner över 25 kg förut.. så varför inte en gång till?
jag började alltså igår.. 26 April 2017. och jag har schema fram 6 månader. så målet är alltså att gå ner
ca 25-26 kg fram till 26 Oktober 2017! alltså 4.4 kg per månad! det fixar man ju!
 
kommer mäta och väga mig varje vecka.
kommer träna 2 ggr i veckan på gymmet och ta 1h promenad per dag.
 
work it giiiiirl! ;>


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: