man bara köööööööööööööööööööör

Förlåt!
glömde helt å hållet att blogga om mätningen och viktminskningen.
iallafall här kommer det!
 
3/5 då hade det gått 1 vecka sedan jag började. sjukt fort det går egentligen! iallafall så hade det hänt lite. framförallt runt kroppen!
 
totalt -14cm runt kroppen & -2.5 kg!
så jag är toknöjd! jag har sagt att jag ska minska 1.4kg per vecka för att kunna nå mitt mål om 6 månader.
dock så är det bara vätska som har minskat. men det spelar ingen roll för mig. detta ger mig motivation! nu är det bara att köra vidare nu!
 
idag har jag jobbat. har inte tränat något. då jag har fått världens jobbigaste hosta! :( så hoppas den försvinner snart så man kan bege sig till gymmet igen! jag har btw världens träningsvärk i baksida arm och rygg! hahaha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: