Rättgången

vet inte hur mycket ni vet, men jag följer rättegången mot föräldrarna som misstänks för att ha orsakat deras dotter Hailey's död. Det är hemskt. förunderskötningen är på över 3000 sidor. och alla förhör är nu gjorda. en dom kommer att beslutas 4/7.. 
 
för varje gång jag tänker på allting som har sagts under förhören och bevisen som har kommit in.. jag ryser i hela kroppen. jag mår illa av tanken att man kan göra ett barn så illa.. barnet blev 4 veckor gammalt. men det som är mest jobbigt är bilderna som finns på lilla flickan. och kan säga, att det inte är någon lycka alls i hennes ögon. det gör så fruktavsvärt i hjärtat på en..
 
det diskuteras att det ska vara sjukdom inblandad i att hon dog. ja man vet inte vad man ska tro egentligen. av barnets 20 tal revbensbrott, blåmärken, hjärnblödning osv.. jag som själv har ett barn vet att blåmärken inte uppkommer så lätt. så antingen hade hon någon sjukdom eller så var dom väldigt hårdhänta.. på något vis önskar jag att det är en sjukdom bakom allting. för tanken att hennes föräldrar har gjort detta mot henne. jag blir bara riktigt förbannad. vill bara skrika. men kan inte. för jag vet inte, jag blir liskom mållös. kan inte uttrycka mig så mkt som jag vill. för att få fram hur detta får mig att känna mig.. 
 
så vad TROR jag? jag vet inte vad jag tror. det enda jag kan göra är att spekulera. och det är väl att mamman mådde psykiskt dåligt. då jag tror hon lider av förlossningsdepression och ville inte riktigt vara närvarande.. och pappan lider även av adhd men inte riktigt tog medicinen som han skulle. och att han kan var hårdhänt. men inte av mening. tror inte att föräldrarna med avsikt var att göra barnet illa..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: