packlista...

idag var vi hos min mor. super trevligt som vanligt. något speciellt att besöka sin mamma på något vis. helst nu efter man har fått barn. se kärleken mellan min son och sin mormor. så fint. 
 
men nu är jag hemma och göra en packlista över saker som jag måste ha med mig ner till götet! för vi åker om 10 dagar. det ska bli riktigt skönt och roligt att åka bort lite. dock tråkigt att sambon måste stanna här och jobba. men jobba måste man tyvärr..
 
alltså idag är det 28e juni.. alltså det är ju SJUKT?! vart har dagarna tagit vägen? hur kan det vara mitt i sommaren? elr ah, sommar å sommar. ingen direkt sommarvärme. men ah det ska tydligen klassas som sommar ändå.. men imorgon skulle de bli fint också. så kanske man ska ta sig till någon strand så sonen får leka lite i sanden och man får lite färg på sig. han måste ju inviga sina fina badkläder ifrån Polarn & Pyret! 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: