ITRIM

idag så började jag och min sambo med itrim. alltså att dricka shakes, äta soppor.. ja man ligger på bara 600 kcal /dag i 3 veckor. ja det har varit jobbigt. man är hungrig och man vill bara ätttaaaaa! men det går nog bra. jobbigt att veta att man inte kommer äta tuggbar mat på 3 veckor. men är det värt det? klart det är! efter 3 veckor så får vi gå till 800kcal/dag. och då finns det rätter med pasta osv. så det ska bli skönt! ska bli kul och se skilnader osv sedan. sist jag gick på det, tror jag gick ner 10-15 kg på 2 månader. 
 
idag har jag iallafall bokat tåg till pappa. då jag ska ner och lära mig om företaget osv. var egentligen meningen att jag skulle ner efter charlies kalas. men han hade semester from 10 juli. och kände att han hade tid då att gå igenom allting. så jag får åka nu. men det är endel att gå igenom. så tror inte det kommer räcka med att vara där nere i 2 veckor bara. kommer nog behöva åka ner igen efter det. vi får se hur vi gör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: