bättre tider är på g!

ja ni läste rätt! min pappa ringde upp mig och gav mig en väldigt glad nyhet. så mycket kommer hända nu. Både roligt och tråkigt. men på olika vis. kan inte riktigt säga vad det är än. vill inte gå ut med det så tidigt. då det inte kommer träda in förrän om ca 6 månader. så ni får lugnt avvakta nyheten. haha!
 
jag har alltid känt att kommer en möjlighet upp, så ska man ta den. för man vet inte när det kommer igen. om det kommer en ny chans. och nu när det hände mig (trodde aldrig det), så sitter man här och har beslutångest. men jag vet innerst inne att jag skulle ångra mig så himla mycket om jag inte tar denna chans. för jag vet att går allt bra så bidrar det till ett bra liv för mig och min familj. och jag vill ju försöka leva så bra som möjligt. det vill väl alla? inte nöja sig med lagom? kan man nå bättre, så gör man väl det? eller?
 
ja detta är min chans iallafall. och den ska jag ta. kommer bli ett jävla liv. men jag tar det sedan. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: